Cíl

Poskytnout našim zákazníkům maximální komfort, kvalitu a bezpečnost při minimálních nákladech na pořízení a správu informačních technologií. IT se tak musí stát uživateli výkonným a spolehlivým pomocníkem při provozování jeho základních činností.

Historie

Firma sdružení IPK vznikla koncem roku 1992. V roce 1994 jsme navázali spolupráci s předním českým výrobcem počítačů - firmou AutoCont. Po několika změnách sídla byly v roce 1996 naše kanceláře, servis a prodejna přemístěny do prostor Domu kultury ve Vsetíně.

V roce 1994 jsme se stali "Autorizovanými prodejci počítačů AutoCont". V následujících letech jsme dosáhli významných úspěchů v prodeji v rámci dealerské sítě. Díky nadstandardní kvalitě výrobků a poskytovaných služeb jsme se prosadili ve velké konkurenci při prodeji těchto počítačů v našem regionu.

Po rozpuštění sdružení IPK ke dni 31.12.2012 pokračuje firma v činnosti jako fyzická osoba - Ing. Radim Kretík - IPK.

Současnost

Mimo tradiční zboží z oblasti IT nabízíme mobilní telefony, kopírovací techniku a některé další produkty. Patří mezi ně zejména spotřební materiál pro tiskárny, zabezpečovací a kamerové systémy a satelitní technika.

Naší velkou devizou je rychlá reakční doba v případě vzniklého problému. V tom nám napomáhá také skutečnost,  že máme statut "Autorizovaného servisního místa PC AutoCont" a tím i právo provádět servisní zásahy na počítačích této značky, s veškerou podporou firmy AT Computers a.s. .

Navrhujeme a kompletně realizujeme sítě menšího rozsahu, včetně dodávky všech nezbytných součástí z oblasti hardware a software, zajišťujeme jejich pravidelný servis a údržbu SW a HW.

Otevírací doba

Po - Pá : 08:00 - 17:00

So : Zavřeno

Ne : Zavřeno

Silvestr a Nový rok:

ZAVŘENO

 


 

Kontakty

prodejna : +420 571 417 996

mobil : +420 604 208 500

email : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 


 

IPK PODPORA

ipk podpora

 


 

Facebook

facebook
 

 


 

 

 

Informace o EET

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 


 

 

 

Webhosting - C4

120x60