SERVISNÍ POHOTOVOST :

servisni pohotovostHlavní činností naší firmy je servis výpočetní techniky.

Je zřejmé, že bez počítačů (ať už stolních , notebooků nebo různých mobilních zařízení) se dnes už téměř neobejdeme. A proto se snažíme v oblasti servisu vše podřídit tomu, aby tato zařízení - v případě jakékoliv závady - u nás byla co nejkratší dobu a aby co nejdříve opět sloužila svému uživateli.

U nás to funguje takto ....

Máte problém dejme tomu se stolním počítačem.

Zavoláte nám na některé z našich telefonních čísel, např. 604 208 500.

Nahlásíte nám o jaké zařízení se jedná a jaký s ním máte problém.

Potom mohou nastat tři varianty.

1. Buď usoudíme, že je závada odstranitelná pomocí takzvané VZDÁLENÉ PODPORY (jedná se např. softwarové problémy, lehké zavirování, instalace programů) - to znamená , že se k Vašemu počítači připojíme za Vaší asistence vzdáleně a pokusíme se problém vyřešit okamžitě. Po vyřešení problému se domluvíme na způsobu úhrady za servisní zásah.

2. Pokud zařízení není ve stavu, že by se k němu dalo vzdáleně připojit, ale podle popisu závady usoudíme, že je opravitelné přímo na místě  (např. výměna zdroje, grafické karty, problém s tiskem), domluvíme si termín a přijedeme k Vám.

3. Poslední a asi nejčastější je případ, kdy je zařízení v takovém stavu, že je potřeba nejdřívě udělat složitější diagnostiku problému, aby se zjistilo, co Vašemu zařízení schází. Toto už je činnost, která se jen velmi těžko dělá přímo u zákazníka a je nutné zařízení dopravit k nám do servisního střediska. V tento moment už záleží jen na Vás, jak rychle k nám své zařízení dopravíte, popřípadě pokud nemáte možnost vlastní dopravy , je možné dohodnout svoz a my si pro zařízení přijedeme.

Když se Vaše nefunkční zařízení dostane k nám, sepíšeme s Vámi protokol o jeho přijetí do servisu, dohodneme maximální schválenou cenu opravy a okamžitě se začneme zakázce věnovat.

Zjistíme, kde je problém a provedeme opravu. Pokud bychom zjistili, že cena opravy přesáhne předem schválenou hodnotu, ihned zákazníkovi voláme a domlouváme se na dalším postupu.

V drtivé většině případů se nám daří předávat zařízení po opravě do druhého dne. Déle trvají pouze složitější opravy notebooků (opravy čipsetů apod.), nebo opravy kde se musí objednávat náhradní díly a tudíž se čeká na jejich doručení.

 

Otevírací doba

Po - Pá : 08:00 - 17:00

So : Zavřeno

Ne : Zavřeno

 


 

Kontakty

prodejna : +420 571 417 996

mobil : +420 604 208 500

email : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 


 

OPATŘENÍ COVID-19

Vážení zákazníci,

 

Naše provozovna je OTEVŘENA pro provádění servisu výpočetní techniky a elektroniky.

Pro provádění servisních zásahů volejte  telefonní číslo 571417996, piště e-mail nebo zazvoňte na zvonek a vyčkejte příchodu personálu.

Prosíme Vás o dodržování:

-      Pravidel zachování odstupu alespoň 2 metrů

-      Vstupování do prodejny pouze po jednom a VŽDY s rouškou nebo respirátorem

-      Dodržování hygieny u přinášeného zboží na servis

-      Předání servisovaného zboží co nejrychleji tak, aby se co možná nejvíce omezil kontakt s obsluhou

Servis bude standardně prováděn v Pondělí – Pátek od 8:00 do 15:00.

V ostatních případech volejte nebo pište SMS na 604208500 nebo pište e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

V souvislosti s nařízením vlády o uzavření některých maloobchodních prodejen je naše prodejna výpočetní techniky pro maloobchodní prodej od 22.10.2020 až do odvolání UZAVŘENA. Pokud chcete objednat zboží, využijte buď našeho e-shopu, e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. anebo nejlépe volejte na telefonní číslo: 604208500. Následně se dohodneme na způsobu platby a dodání zboží.

Věřím, že se nám tuto obtížnou situaci podaří zvládnout co nejlépe.

Za tým IPK  Radim Kretík

 

 


 

IPK PODPORA

ipk podpora

 


 

Facebook

facebook
 

 


 

 

 

Informace o EET

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 


 

 

 

Webhosting - C4

120x60